Ilayda33 sizi anlatıp etkilemek istemem ama içinizde de acaba ne olur diye sıkıntı var tahmin edebiliyorum. Ben ikili test için gittim 12 haftamdaydım yani en azından öyle olduğunu sanıyordum. Burda radyoloji uzmanı ayrı bi odadan bakıyor doktor bakmıyor. Neyse eşimle güle oynaya gittim ama içim nasıl rahat. Sadece öncesinden ne olursa olsun kabulüm diyorum. Cinsiyet öğrenirim belki diye düşünüyorum artık 3. Aya girdim vitaminlerimi değiştiriyim diye böyle hayaller kurarak gittim. Hemen sıra geldi yattım doktor bakıyor. Nt çok yüksek denildi hocanın yüzü değişti o an anladım zaten. Yanındaki hemşireye söylüyor o da sisteme yazıyor. Neyse ben o ne demek dedim ense kalınlığı çok yüksek denildi. 6.2 çıktı. 1 hafta geriden geliyor denildi. 11 haftalıkmış o zaman. Sadece bunlar denildi doktorumun yanına çıktım. O da riskli dedi kan almaya gönderdi beni ikili için. Neyse ben enseden bişey olmaz zaten ikili sonuçları daha çıkmadı çıksa da olasılıkları doğru değil diyorum. Sonra içim rahat etmedi burda özel klinikte bi doktor buldum gittim ölçüm yaptı bana devlette sadece ense kalınlığı denilmişti ama bebekte kistik higroma hidrops hepsi çıktı ödem varmış zaten o yüzden gelişememiş 1 hafta geriden geliyormuş ben olsjn geriden gelsin önemli değil dedim onuda sorun etmemiştim ama ödem zaten büyümesine çom izin vermemiş 😔 1 haftadır 7 tane doktor gezdm hepsi de aldır dedi ve yarın yatışım yapılacak suni sancı ile düşürmeye çalışacağım sürecim nasıl olacak suni sancıya nasıl dayanacağım 😔 hiç birini bilmiyorum… ve en kötüsü herkesin bebeğini kucağına almk için çektiği acıyı ben bebeğimi düşürmek için yaşayacağım. Hayatta insanın aklına gelmeyenler başına geliyormuş bunu gördüm 😔 ense kalınlığı olsa doktor yine almazdık ama benimki başka bir şeymiş anlayacağınız. O yüzden bi sorun olsa benimki gibi ikili test sonucunuz çıkmadan söylerlerdi hiç içinize kötü şeyler getirmeyin rahat olun…