Mavigozunannesi Mochi ilk kızımı bende 12. Haftada öğrendim kemik yapısından %90 kız dedi öyle de oldu oğlum 14. Hafta da gösterdi pipiyi bu tamamen supriz bebek bakalim haftaya ne cikacak🤣
Mochi Mavigozunannesi bende oğlumu 11+5 te kesin olarak öğrenmiştim. 2. Göstermiyor asla 😅 göstermiyorsa kızdır diyorlar ama bakalım😊 hayırlısıyla sağlıkla kucağımıza alalım evlatlarımızı inşallah 🙏💕
Mavigozunannesi Mervee_gezici Allah yardımcın olsun hiç kusmadim sadece çok tiksindim midem bulandı 1 ay sürdü şükür suan hiç jisey yok
Gozde_52 Bizde 14+1 olduk oğlusla oğlus diyorum ama 13+2 de doktorum erkek gibi dedi çıkıntı gördüm dedi bakalım cuma günü o zaman tam 15 olacak tam net belli olur herhalde😂😍
Mihrimah44 Ilksen-30 yani şuan asla hissim yok , normal zamanlarımdaki gibiyim , bu his bebeğim yok mu acaba dedirtti bana , biraz korktum
Mhr34 13 haftalıkken %90 kız dedi doktorum ama bekleyelim biraz daha dedi🥰14+3teyim benim de hiç belirtim olmadı, mide bulantısı vs. hiç yaşamadım. Sadece bu aralar regl sancısı gibi sancılarım oluyor, karnım belim ağrıyor. Bu durumu yaşayan var mı?
Mavigozunannesi Mhr34 benim en başından beri bel ağrısı oluyor ama 3.benim o yüzden dedi dr gebelik sayısı arttıkça sezeryan dogum varda özellikle olur dedi ultrason da sorun yoktu tahlillerimdede