Sahdormommy Mavigozunannesi bugün 14 haftalığız şükürler olsun mide bulantım baya azaldı cinsiyet henüz belli değil sizin belli mi
Mochi Mavigozunannesi 3 günümüz kaldı 2.trimester a🥰 kendi dr um ve devlette bir dr a gittim yok göstermedi😅 dr um kız olabilir diye tahminde bulundu sadece büyük ihtimal kemik yapısından. Bir sonraki randevuyu bekliyoruz bakalım😁
Mavigozunannesi Sahdormommy bende bulantı ilk 1 ay oldu suan hamile değil gibiyim 3. Bide unutuyorum çoğu zaman bu hafta cinsiyet için gidicem😍
Mihrimah44 Kızlar 11 haftalığız ama hicbir hissim yok , sanki hamile değilim gibi , kontrolüme bir hafta var daha bebeğim iyi mi acaba , bu sessizlik ve bişey hissetmeme durumum normal mi , bazen diyorum acaba bişey mi oldu
neanladinyurdagull Mihrimah44 endişelenmeyin her gebelik süreci bir olmuyor ben 14 haftalık hamileyim öğrendiğimden beri bir kez kusmadım daha ara ara sancidan başka hicbirseyim yok çok şükür ebe sen şanslı gebelerdensin dedi normalde buraya ağlaya ağlaya elinde kovayla geliyorlar dedi bu haftalarda
Mavigozunannesi Mihrimah44 ilk bir ay yaşadım belirti suan bende de yok karnım da yok çok aksam cikiuor 3. Benim zaten çoğu zaman unutuyorum göğüs ağrım hassasiyetim var bi
Nidabade Mihrimah44 her günüm öyle geçti ilk haftalarda korka korka çok şükür şimdi 22. Haftadayım korkma canım sağlıkla gelsin yavrum diye düşün
Nidabade Mihrimah44 tekmelerini hissetmeye başlayınca ben hamile olduğumu hissettim artık onun dışında sadece mide yanması yaşadık başka bişey yaşamadım ilk zamanlar
Sahdormommy Mavigozunannesi ya ne güzel ve cinsiyette hayırlısı olsun bide karnınız çıktımı mı benim çıktı 😀
Seher112 Nidabade kaç haftalık hissetmeye başladınız acaba 2. Gebeliğim 13+3 deyiz henüz birşey hissetmiyorum karnımda hemen çıktı ama
Mavigozunannesi Sahdormommy bir kızım bir oğlum var hayırlısı olsun diyorum karnım akşam çıkan bir göbek var sabah yok🤣
Nidabade Seher112 17 haftalıkken hissetmeye başladım amabenim ilk gebeliğim sizin 2. Gebelikse erken hissedersiniz heralde öyle diyorlar 2.de daha erken hissedilir diye
Mochi Seher112 bende 13+3 üm 2 gün oldu hissetmeye başlayalı çok hafif balık kayması gibi benim de 2.gebeliğim 🥰
Ilksen-30 Mihrimah44 canım korkma bende öyleyim göbekte yok 15 haftalık hamileyim kimse inanmaz hamile olduğuma bebek yok gibi 20 haftadan sonra hissedersin diyorlar ufak daha
Mihrimah44 Ilksen-30 yani şuan asla hissim yok , normal zamanlarımdaki gibiyim , bu his bebeğim yok mu acaba dedirtti bana , biraz korktum
Mavigozunannesi Mochi ilk kızımı bende 12. Haftada öğrendim kemik yapısından %90 kız dedi öyle de oldu oğlum 14. Hafta da gösterdi pipiyi bu tamamen supriz bebek bakalim haftaya ne cikacak🤣
Mervee_gezici 14+4 şuanda cinsiyetini 12. Haftada öğrendik kız ama ne yazıkki kusmalarım hala devam ediyor 5. Haftadan beri yaşaadığım kusmalarıma herkes 12. Haftada bitiyor dedi ama hala bi değişiklik yok
Mavigozunannesi Mervee_gezici Allah yardımcın olsun hiç kusmadim sadece çok tiksindim midem bulandı 1 ay sürdü şükür suan hiç jisey yok