Jrhazar canım 27 günlük anneyim ben anne ucuna yakın biberonlardan koymustum mama lazım olursa o an alınır dıye koymadım sütüm geldi gerek kalmadı fakat bebegım küçük dogdugu ıcın memeyi tutamadı bende tecrubesız oldugum için bır kac gun neredeyse emzıremedım doktorumuz bıberonu zorda kalırsan bır ıkı kereyle alışmaz kullanabılırsın ama bıberon yerıne kesınlıkle kaşık yada şırınga kullan dedı o bır kac günde hep sütümü sağıp kaşıkla doyurdum