Ben koyacağım biberon mama emzik , sütün güzel gelirse vermem , ama gelmez y da çok az olursa sarılık olmasın diye ilk günler vereceğim , ilkinde yaşadığım sıkıntıları yaşamak istemiyorum , şakır şakır sütüm gelmemişti 2-3 damla gelmişti ve bebeğim 12. Gün memeyi tuttu