pandoraninkutusu Merhabalar hamiş annişler nasılsınız 🥰 500 evler şafakta Doğum yapan annelr varmı acaba benim doğumum orada olıcak Allah nasip ederse ama nasıl bir hastane bilmiyorum klinikte muane oluyorum doktorum orada Doğum yaptırıyor
RNurr pandoraninkutusu Aşko ben gop şafakta staj yaptım doktorları falan çok iyidi 500 evlerdeki de çok iyidir genel olarak doktorları iyi alıyolar fakaatttt hastane illegal işler yapıyor ve nerden para kopartabilirim diye bakıyolar haberin olsun 😌
Aysezmram34 Ayşin hanım ilgili bi doktor hastanede öyle çalışanları ebeler çok ilgili ve güler yüzlü hepsi
Cananberat777 pandoraninkutusu merhaba bende fahrı beye gıdıyorum ama sanırım devlette doğum yapıcam sız detaylı ulturasona gırdınız mı fahrı beyin olduğu kadın sağlığı merkezınde detaylı ulturason var mı ben varsa eğer detaylı ulturasonumu Fahri bey yapsın ıstıyorum
Aysezmram34 ilknuraslann gayet iyi bir süreç doktor hanım sürekli yanında oluyor doğumunda kendisi yaptırıyor
Bebikoannesi Merhaba ilk doğumumu orda yaptım şuan ikinciye hamileyim bunu da orda yapacağım . Alberth hocaya gidiyorum gayet memnunum🥰
pandoraninkutusu Cananberat777 evet detaylı ultrason var klinikte en son 1300 mü ne demişti bende başka yerde 850 yptm fahri hoca yaptırdıgın yerde güzel biryer dedi🤗 neden devlette dogm yapmak istiyorsunuz özel degilse
Cananberat777 Nisann44 muayene 330 doğum ucretı bugün fıyatı 11 bın dedı bende malesef bu yüzden Fahri beyde yapamıcam devlette doğum yapıcam esım yenı dükkan actı suan o parayı vermemiz ımkansız 😞
Cananberat777 pandoraninkutusu Fahri beyı gerçekten cok sevıyorım cok ıyı bı doktor ama maddı ımkanlardan dolayı onda doğum yapamıcam en son sorduğum da doğum ucretını 11 bın demıstı benım doğumum Allah nasıp ederse ekım de o zamana kadar da fıyat degısebılır dedı malesef bu yüzden yapamıcam yoksa cok ıstıyordum😔
Eminesentepe1 pandoraninkutusu merhaba ayrıntılı ultrasonu nerede yaptırdınız acaba 850 ye bana 1500 dediler yaptıramadım hayla
pandoraninkutusu Nisann44 hastane fiyatını bilmiyorum valla fahri hoca doğumunu sadece orada yapıyormuş
pandoraninkutusu Cananberat777 aaaa 11.000 mii ben şubatta sordum zam geldiğinde 7 normal sezeryan 8 dedı
pandoraninkutusu Cananberat777 fizik tedavi var biliyor musunuz oranın kadındoğumlarıda çok iyiymiş arastrın istersenz dun gtıım suyum gelip sanıp o kadar ilgilendiler ki anlatamam🌸🌸