Duru_10 Doğumda yanlış pozisyonda dogurtuyorlar, dış ülkede dikkat edin ayakta veya oturur şekilde doğurtuyorlar, çok eskiden nenelerimiz bir yere ipe tutunarak ayakta veya oturur vaziyette dogururlardi , kuyruk sokumu esneyen bir kemik doğum esnasında geriye doğru açılıp eski haline döner fakat şuanda anneyi sırt üstü yatırdıkları için kuyruk kemiği esneyemiyor geriye doğru haliyle aşağı doğru kayıyor ve bazen de kırılıyor, bir-çok kadın bu sorunu yaşayabiliyor, benim doğumda falan olmadı tabi ben düştüm, keşke hemen bir kadına gidip düzelttirseydiniz hemen düzelirdi, benim baya yukarı kaldırdı ama çok geç gittiğim için hep geri kaydı, ben normal doğum asla düşünmüyorum, sizin ağrılarınızı çok iyi biliyorum, rabbim kolay etsin inşallah, size tavsiyem bu halde yaşamayı devam ettirmeyin, doğumdan sonra düzelmesi için elinizden geleni yapın, bu acı normal hayatı çok etkiliyor…