Rwerdst şuan oğlum 4,5 yaşinda ve bizde böbrekte büyüme vardı çiş yaparken zorlanıyordu o yüzden acil sünnet yaptırdık, özel bir klinikte bizim kaldığımız yerin meşür sünnetçisiymiş kendisi önce iğne yaptı uyuşturucu sadece pipisine o sira ağladı sonra 5 dk içinde işlem bitti hiç bir sorunu olmadı antibiyotik krem verdi doktor ve başka bişey kullanmadım evde ilk idrar yaparken Bi 5 dk ağladı sonra normal hayata döndü zaten süt içip uyoyorlar bu süreçte ve bir haftaya iyileşti, doktor eve gelip kontrol etti gayet güzel ve hiç bir sorun yoktu, ve şimdiye kadar hiç bir problem yaşanmadı çok şükür