AsELinAnneSi__ Eliifim3454 kız massallah çoğul gebelik olabilir benim bebiş 6 haftalikken 3 bini anca gördü sağlıkla gelsinn😂🌼
Deletedmom_103 Eliifim3454 erken mi döllendi acaba adetten hemen sonra kalma ihtimaliniz var mı. Normal aslında yüksek olması. İkiz olduğunu anlamak için kadın doğuma gitmeniz gerek keseyi görmek için o şekilde anlaşılır. Hayırlısı olsun 🌺
Eliifim3454 Deletedmom_103 adetten iki gün önce ilişkiye girmiştik 1 hafta sonra test yaptım 9 bin çıktı bugün tekrar yaptırdım 30 bin
Deletedmom_103 Eliifim3454 o zaman adetten önceki ilişkide tutmuş olma olasılığı çok yüksek gibi geldi bana son adete göre hesaplandığı için 5 haftalık ama bence gitsen kalp atışını bile duyarsın 🌺
YuvarlanamayanPaanda Eliifim3454 maşallah maşallah Allahım esirgesin betamın 7 olma umudu ile hastaneye gidiyorum şımdı darısı banaaaa
B_48_A Eliifim3454 oh bence bi tuhaflık vardır diye düşüniyorum ilk defa bu kadar yükseğini duydum ben 7. Haftamda 11 bindi
YaseminBatrk Eliifim3454 erken dollenmedir. Şöyle düşün ben 5+4 günlükmuydu neydi 9800 du. İki günde bir iki katına yakın arttığını dusunursek benim ortalama 6+0 da 20 bin olmus oluyor. 6+2 de de ortalama 30- 40 bin. Boyle düşün tabi ikiz de olabilir ama benim olmadı 😂😂
Berkos Eliifim3454 son adet tarihiniz nedir ? değer yüksek ama 5 haftadan fazla olabilir.. Birde bu değerle kese+bebek+kalp atışları gözükmesi gerek 🙏