Yineanneoluyorum aysesmsk_ kasigima çöküyor o an hiç bir şey yapamıyorum taş gibi sağ tarafımda duruyor hep
Dilekata123 aysesmsk_ Evet çok fazla sertleşiyor ve sancı yapıyor oda artık yavaştan vücudumuz hazırlıyor doğuma hem heyecanlı hemde korku halindeyim🌸
aysesmsk_ @Dilekata123 evet evet öyle içimizi ferah tutalım inşallah korkacak hiçbir şey yok Allah’ın izniyle🥰
Yasemin__ aysesmsk_ bende de oluyo sürekli özellikle 35 e girdiğimden beri bazen yürümekte zorluk çekiyorum. Nedeni ne acaba hafta içi randevum da var bakalım nolacak
aysesmsk_ @Yasemin__ genelleme hepimizde aynı belirtiler olduğuna göre normal bir durum canım yinede doktoruna sorarsın bende tekrar sorucam🌸