aysesmsk_ keşke 35 de başlasaydı 😀 27 den beri çekiyorum erken doğum riski oluşturdu ama artık haftan ilerlemiş korkma olacak siddeti artarak acısı da artarak devam edecek çok sükür 37 olduk bebişler için herseye katlanıyoruz yapacak birsey yok ☺️ sadece şunu söyleyeyim karnın hiç çözülmüyorsa top gibi sert olup 1 dk en az öyle kalıyorsa sol tarafına yattığın dinlendiğin halde de geçmiyorsa bilki sancıların başlamış 33. Haftamda öyleydim sancıyı sen hisssetmek zorunda değilsin 100 e çıkan sancıları gram hissetmedim ama durdurulmadayım doktorum doğum başlardı dedi. O yüzden yat dinlen son haftalar zaten yorma kendini kasıldıkca acı veriyor zaten karnına. 36 da bana yürüyüşlere başlayabilirsin dedi ama yağmurlardan başlayamadım onda bile 10 dk da bir otur dinlen dedi yanında mutlaka su bulundur dedi