Beren02 ben gebelik öncesi spor ve diyet yapıyodum uzun bi süre olmustu ve bedenim belli bi rutine alışmıştı. Hamileliktede bunu sürdürdüm aslında diyet diyince kulağa direk açlık çekme gibi geliyo, halbuki hiçde öyle değil. Sonra içime bi kurt düştü dedimki ben bu şekil besleniyorum ama acaba eksik yada fazla yaptığım bişe var mı. Çünkü 18 haftalık olmustm 1.5 kilo almıştm. Sonra online diyetisyene başladım baktım yaptığım şeylerin birebir aynısını yazmıs bana. 2 ana 2 ara öğün yapıyorum. Asla açlık çekmiyorum gayet yeterli besleniyorum. Paketli gıda, hamur işi gibi karbonhidrat ağırlıklı şeyler, şekerli seyler, asitli veya hazır içecekler içmiyorum. Şuan 21 haftalığım 2.5 kilo aldm. Zaten gebeliğe zayıf başlamıstm amacım vücuduma ne bana ne bebeğe faydası olmayan şeyler sokmamak