Gumus25 amacınız sağlıklı beslenmek olsun bence çok kilo alınca çocuk da iyi besleniyor anlamına gelmiyor çünkü. Doktor bana ayrıca uzun süre aç da kalma dedi. Yumurta, peynir, yoğurt, et, tavuk, balık, çiğ kuruyemisler bunları mutlaka tüketmek lazım eger yiyebiliyorsaniz. zaten dengeli beslenince insan çok kilo da almıyor, bebis de beslenmiş oluyor 😊