SudeT Deletedmom_50 doktorum bana bir hafta on gün kadar yat dinlen sonra rutin hayatına devam edebilirsin dedi ama zaten rutin hayatımdada çok hareket etmiyorum dikkat ediyordum pek iş yapmıyordum yine öyle devam edicem hayırlısı artık
nur6565 Deletedmom_50 ben bir hafta uzandım şuan tamamen eski hayatıma döndüm serklajlı olduğumı bile bilmiyorum maşallah
esmaass Deletedmom_50 ben serkilaj olduktan bir gün sonra ayağa kalktım sunan 23+4 haftalık hamileyim ve normal hayatıma devam ediyorum
SevgiKNGR Hnd3535 serkaljı nerede olmuştunuz ne demek ben bilmiyorum da tam olarak hep görüyorum bu başlığı yani açıklayabilir misiniz rica etsem
Hnd3535 Deletedmom_50 hangi doktora yaptırdınız ne kadar ücret ödediniz bende kayserideyim bende olacağım 12-14arası demişti doktorum bir önceki gebeliğimde önlem amaçlı atılacak 21hftalık kaybım var
Deletedmom_50 SudeT banada ayni şekil dedi canim bazen biraz fazla yürüyorum da ondan korkuyorum yoksa evde hiç Bi iş yapmıyorum ben
Deletedmom_50 Hnd3535 canim.tekden hastanesi Ahmet Acer beye oldum kesinlikle tavsiye ederim.hic dusunme bile
Deletedmom_50 Hnd3535 canim ücret konusunu anlamadım 15 bin 16 bin dediler tanıdık olduğu için 6 bine oldu
Hnd3535 Deletedmom_50 15-16 mıı o kadar atmış mı ya Ahmet aceri duydum ama hiç dikiş attığını duymamıştım. Bende tuncay özgün beyi düşünmüştüm ama bilemiyorum özellikle perinatolog olsun demiştik ama sanırım artık herkes atıyor dikişi
Hnd3535 Deletedmom_50 yani baya yakın tanıdıksa indirim yapmış olabilir doktorların öyle insiyatifleri oluyor
Deletedmom_50 Hnd3535 kuzum zaten beni de Ahmet bey ona yönlendirdi o baktı dikisimi Ahmet bey attı yani iki doktor hatta 3 doktor kontrolünde dikiş atıldı biri de Tuncay beyin eşiymis hatta Gülcan yazıcı oda baktı 3 unun kararı ile serklaja karar verildi