2 kez sezeryan oldum suan 3. Hamileyim ekimde gene olucam sadece 8 saat sonra ayaga kalkmasi biraz zorluyo o kadar , ayaga kalkip biraz yürüyünce alisiyorsun hemen korkmana gerek yok korkutma kendini o an icinde ne korku ne stres kalmiyo rabbim sabrını weriyo sadece bebegini kucağına alicagin ani bekliyosun o cikar cikmaz kucagina veriyolar o agladikca sende agliyosun mutluluk heryecan o an basliyo kazasiz belasiz kucagina al insallah🤲