Pinar_yildiz06 canım belden yapılan ilk iğne sinek ısırığı gibi hissediyorsun devamında yapılan iğne,kesi, bebeğin çıkışı, dikiş, sonda takilip çıkarılması vs. Vs. Uyuşukluk geçene kadar hiçbir şey hissetmiyorsun… sadece sezeryandan sonra baş ağrısı çok oluyor onun içinde Sade kahve çok iyi geliyor korkmana gerek yok çok çabuk bitip geçiyor ağustosta ben 2. Sezeryanimi olacağım.. insaallah bebeğini sağlıkla kolaylıkla kucağına alırsın 🤲😊😊
Kimseyi dinleme sen