Nurkoylms evet ilk devlete gittim bi kalp atışını dinleyeyim sonra kendi doktoruma giderim demiştim devlette keseyi göremedim dedi çok endişelendim dış gebelik mi acaba diye kendi doktoruma özele gittim keseyi de gördü bebeği de kalp atışını da dinledik nasıl göremedi çok enteresan dedi çok şükür darısı başınıza