Yarenelibol Bu zamana kadar yaparm yaparm diyordum motivasyon alıordm ordan burdan videolar izliyordm artk 30+5 oldk yusuf yusuf oldm galiba yapamıcam edemicem ya ölürsek ya bişey olursa ya nefesi kesilirse ya bakamazsam ya boğarsam emzirirken diye diye kafama arılar girdi stresten çıkamıyorm eşim e destek olsn die korkuyorm diyorm bişy olmaz herkes doğuruo dio sinir oluyorm artk iyice hormonlarm bni duygusalastırdı çok korkuyorm 😣
worin Esra12 tek damardan kisitli beslendigini ve down sendromlularda cok rastlandigibi felan ama yok öyle bise cok sükür:)
reinamm GulUmut hiçbirşey yapmadm birden oldu sıcak duş aldm geçmedi. Devlet hastanesine gitsem mi acaba? Özelde nöbetçi yok
Dilaam worin of aynı ben bebeğimi görmek için sabırsızlanıyorum bi yandan asırı korkuyorum bi yandanda insnamıyorum alıp eve getirdiğimizi şKagibi geliyor görmeden inanamıcam galiba rabbim kolaylıkla atlatıp o güzel günleri görmeyi nasip etsin hepimize insAllah
Minikdunyam worin bende öyle bir korku var ve ben detaylıda yaptırmadım inşallah sağlıklı şekilde doğar
Prensesim77 Naz14 bende aynen öyleyim tetonoz aşısını yaptırmaya gittim o kadar ki korkuyordum ki rüyalarıma bile girmişti Yaptırmaya gittim hemşire bana yaa sen nasıl Doğum yapacaksın dedi 😂😂
Naz14 Prensesim77 ahahahah yeminle ayni ben esimde bana diyor korkuyorum o çocuk icinde kalacak diye bu kadarda korkulmaz ki ya diyor bende aşırı korkuyorum napacaz biz boyle 🤣🤣🤣
Defnemmm2301 worin bende öyleyim 27. Haftama gircem çok şükür hiç bir sıkıntı yok ama hadi erken doğarsa hadi küvezde kalırsa hadi doğuramazsam düşün düşün olmuyor ya çok korkuyorum
Durum worin ayni duygulari ben yasadim dogum yapmadan once ilk bebegimi dusuk yaptigim icin bu hamileligimde bir ayagim doktordaydi saolsun doktorum cok iyi biriydi beni sakinlestirdi her paniklememde en cokta erken dogum yaparim bebegim kuveze girer bir sorun olur ws diye agladigimi bilirim ben ama cok sukur saglikli dogdu dua et yer gök dua uzerine kotu dusunme her daim Rabbim yardimcimiz olsun sende saglikli bir sekilde alirsin kucagina insallah 🙏
GulUmut reinamm gecmish olsun canim, dikkat et kendine 😘 su icemiyosan, suya tatlandirici biseyler kat, biraz limon zencefil, nane, iyi gelir rahat icersin