Merhaba herkese,
9+5 günlük hamileyim. 6.haftadan beri korkunç şekilde bi ağız tadı bozukluğum var. Yemekleri yedikten sonra leş gibi bi tat oluyor ağzımda ve inanılmaz midem bulanıyor. Zaten 3 prilam kullanıyorum günde, kusmam yok ama bulantı devam. O tadı geçirmek için sürekli bir şeyler yiyorum obez olucam. Bunu yaşayan var mı yardım edin lütfen.