Klnkmrv Kızlar ikiz bebeklere hamileyim suan 29 haftadayiz hastane çantasını ne zaman hazırladınız tam olarak, kendime pijama takımı almadm bekleyeym daha kilo alırsam diye ama bu konuda tabsiyelernz nedir?
Damlasuu Klnkmrv bende ikizlere hamileyim 28.haftamda bütün eksiklerimi bitirdim hastane çantamı hazırladım şuan 32.haftadayım inan ki evi toplamak bile zor geliyor iyiki önceden yapmışım her şeyi
beyzacmvrc Klnkmrv yardımcı kimse olmicsksa 30 da yavaş yavaş başka bence kıyafetleri utulerken çok bel ağrısı oluyor 34 de annemle yaptık yine de zorlandım ben belimin ağrısından kaç gün zor uyudum
Ebrarkubra Klnkmrv pijamanın suan ki bedenine göre alabilirsin sonuç doğumdan sonra giyineceksin göbek gidiyor zaten 😊😊 ben 7 kilo aldım suan 26 haftadayiz suan ki bedenime göre aldım
Buketterenn Klnkmrv bende 30 haftalığım henüz bende hazırlamadım pijama takımı almadım haftaya hepsini halledip 32 haftalık olunca da hazırlamayı düşünüyorum
Klnkmrv Damlasuu kendi eksiklerimi kaldı genel anlamda o zaman onları da bitirip çantayı hazırlamak lazm
Klnkmrv beyzacmvrc malesef uzun süredir bende de bel ve sırt ağrısı çok fazla kanepede normal oturmak bile zor
incinur0102 Klnkmrv ikiz gebelik olduğu için bence yavaş yavaş hazırla,çünkü bebisler aceleci olabiliyor,her ihtimali düşünmek gerekiyor,hem daha da ağırlaşmadan aklında eksik kalmadan bitirirsin,zamanında doğsun minikler ❤️
Klnkmrv incinur0102 teşekkür ederim ütüledm hepsını ufak ufak eksikler kaldı o zamma dedignz gibi çantayı hazırlayaym yavastan
B_48_A Klnkmrv ben 36+1 günlüğüm alışverişimi 34+5 .haftamda yaptım toplu bir şekilde 35+3 haftalıkken herşeyini yıkadım ertesi gün saat beş gibi hepsini ütüledim dolaplarına yerleştirdim sonra hastane çantamı da gece 1 2 gibi hazırladım ama canım çıktı çok yoruldum benim göbüş aşağa doğru inmeye başladı belim ve karnım çok ağrıdı ütü yaparken dışarı bile yürümek için çıkmıyorum artık yemeği yapıyorum uzanıyorum direk
siyahinciii 23 haftalık tek yumurta ikizi beyefendilere hamileyim hastane çantan hazır olsun dedi doktor en ufak terslikte yatırırız dedi bu hafta halledeceğim bütün eksikleri yıkayıp ütüleyip hemen hazırlayacağım artık
Yoncaburak Klnkmrv 31+4 teyım bende hiç bsey hazır degıl herseyim ya kutularda yada poşetlerde 🫠🫠mobilya aldım onların gelmesını beklıyorum yerlestırmek için insallah önce gelen mobilya olur 😂
Ebrarkubra Klnkmrv çok takılma ona gebeligim de 20 kilo almistim… gebelikten önce s beden giyiniyordum lohusa pijamalarim m beden almistim doğumdan ciktim içi boş kalmistı 🤣🤣 şimdi yine o düşünceyle alıp koydum😊
Buketterenn Klnkmrv öyle gerçekten çok stresli geçiyor benim hamileliğim hep risklerinden bahsedildiği için
Damlasuu Klnkmrv yok canım bebişlerinde bir eksiği yok çok şükür bitti hepsi çantası da hazır doğumu bekliyoruz
Klnkmrv Ebrarkubra bebekler doğana kadar herhalde toplamda 20 kg almış olurum ama gidecek gibi durmuyorlar 😑😑
Busra--54 Klnkmrv bence hazırla kenarda hazır dursun canım bende erken diye düşünüyordum geçen 31 de hazırladım iki gün sonra bir sancı hastaneyi boyladim çok şükür bir gece yattım çıktım sancimi durdurdular şimdi 33 olduk sancılardan ne çanta hazirlicak halim nede gücüm var iyikide hazırlamışim
Nur001 Ben de beden konusunda kararsızdım lohusa pijamalarının çoğunda bel ayarlaması oluyor zaten şimdiki bedenini alabilirsin
Ebru_20 Klnkmrv ben 21 haftalığım pijama takımı aldım giyince esneyen bir kumaş karnım çıksa da malıesnek olduğu için rahat rahat giyerim diye düşündüm