Bende bu sabah girdim herşey normal dedi. Rabbime şükürler olsun ama bana 11 12 dk kadar baktı. Hemde cenik çalıştığım özel hastanede bebegim sağlıklı sıhhatli olsun da 2 dk baksa da yeter tabiki ama yarim saat 45 dk bakan doktorla 10 dk bakan doktor neye göre bakıyor acaba