ben sadece 3’lü test yaptırdım ama detaylı usg yi de yaptıracagım bu hafta gideceğiz. Çünkü bebeğin tüm gelişimine bakılıyor, zaten diğer testleri de yaptırmamışsınız buna gidebilirsiniz bence, varsa bi sorun bilgi sahıbı olursunuz.
bir de sanırım bu kontrollerde rahım ağzı uzunluguna da bakılabılıyormuş bu da sizin erken dogum riski tasıyıp taşımadıgınıza dair bir tespit olmuş oluyor. Bazı kişilerde eger çok kısa serklaj ameliyatı yapıyorlarmış ve uzun süre yatak istirahatı verıyorlarmış.
bence bu kontrolü atlamayın derim
hem uzun uzun bebegınızı de görmüş olacaksınız ne güzel ☺