30da başladım. Aldığınız deterjan kokusuz olmalı :) yumuşatıcı kullanılmamalı. Ben granül sabunla yıkıyorum. Granül sabunu biraz suda eritip öyle makineye koyuyorum. Suda hemen çözülmüyor kıyafetlere yapışabiliyor. Çift durulama yapıyorum. Ütülerken kesinlikle buharsız ütü yapıyorum amacımız mikrobu kırmak kırışıklıkları almak değil :) içeriklerini bakarak temiz içerikli sıvı deterjanda alabilirsiniz. Ama yumuşatıcı kullanılmamalı