Htcnrsbnc Ben de 27. haftadayım, en geç 30-31 gibi bitirmiş olmayı planlıyorum. Yıkama,ütüleme, yerleştirme uzun sürüyor. Kasılmalarım başladı bile, gittikçe zorlaşır. Üstlerine tülbent örterim bi şey olmaz diye düşündüm, zaten kokusuz olacaklar yumuşatıcı kullanmıyorum.