Yarennnn19 şeker yüklemesinin faydası olduğu kadar bebeğe de ciddi zararları var ben doktorum ile konuştum zaten kendisinde önermiyor ama o haftaya geldigimde seker ölçümü sabah öğlen akşam olmak üzere 3 gün kontrol edilmesi gerektiğini söyledi ben o şekilde kontrol edicem seker yüklemesi düşünmüyorum