Ebrusengl benim 2. Doğumum olacak Atilla hocada ondan önce 3 doktor değiştirdim. Dediğiniz gibi canim cicimden önce bilgi önemli benim için . İlk oğlumu 4 kilo 56 cm normal doğurdum herkes sezeryan yanlısı diyordu ama bana normal doğum önerdi demekki bir bildiği var ki sezeryan diyor. Koşullar uygunsa niye normal yaptirmasin. Simdide ona gidiyorum özel numarasınıda verdi bir sıkıntı olunca arıyorum sagoksun hemen cevap veriyor. Genelde oğlumda geliyor bizimle ona kitaplar, çikolatalar veriyor, ilgileniyor. Dogumumdada pandemi zamanıydı eşim yanımda değildi ama bir baba gibi yaklaştı bana çok destekçi oldu nöbetçi olmamasına rağmen 3 kere geldi evinden açılmamı kontrol için ve ek ücrette almadı