Kızlar herkese merhaba, şehir dışına çıkmıştım normalde planım iki günlüktü ama planımdan fazla kaldım ve buzdolabında sütüm vardı. Ağzı açık tencerede. Bozulmuş öyle kötü kokmuş öyle sinmiş ki her yere. Yiyeceklere bile sinmiş buzluğa kadar inmiş. Sütü hemen döktüm şöyle bi sildim dolabı. Bi de kahve koydum kötü kokuyu çeksin diye ama bana mısın demiyor. Sabahtan yaptım geçer mi kokusu ya da başka önerisi olan var mı nolur midem öyle bi kalkıyor ki her kapağı açtığımda 🤮