haticedmrk 27ozlem ben kızımda çok rahattım sadece bel ağrım vardı onda bu oğluş beni yordu doğurmadan
Sunactn35 81esra akıntıların. Nasıl yaa bende 37 haftalıgım suan kaç gündür akıntım falan yoktu ama son zamanlar baha yogun akıntım varr anlamadım nişan böyle bi kaç gün gelirmi oek nişanada benzemiyo sanki ama
haticedmrk busragil bnde yastık kullanmadım 2 gündür hiç yatamıyorum ağrıdan sık sık tuvalete gitmekten sıkıldım 😃 yürüyüş fazla yapmıyorum penguen gibi yürüyorum ona bile halim kalmadı 😂
Nsbbcr haticedmrk 32 haftalık Ken sancılarım çok başladı adet sancısı gibiydi doktorum nst ye girdirdi problem yoktu ama 2 hafta sonra mutlaka tekrardan nst ye girmemi söyledi
Momyorgun Dün gece okdr asagı bölgem acıdı ki doğuruyorum sandım sabah hala acıyor bence kanala girdi ben de 33+4 üm
moooms Momyorgun aşağı bölgem derken vajinal ağrı mı bugün sallantılı bir yoldan araba ile geçerken doğruyorum sandım sol kasığımda bıçak saplanıyor gibi ağrı oldu ne olduğuna anlam vermedim ben🥲
Cicegim38 haticedmrk benim karnimda su cok fazla oldugu icin agirligi sirtina vuruyor dedi doktor cok zor Rabbim yardim ede Hayirlisiyla kurtsrsin 3 kere vucudumu yikamaya kalktim sabahin 6 si yaniyo vucudum tekrar kalktim yikadim simdi yaticam uyku kalmadi ya
elayaz_ haticedmrk aynı şekilde şikayetler bendede var ara ara adet sancısı gibi sancılar giriyor sağ kasığıma oturup kalkarken sancı giriyor bazen alttan oyle zonkluyorki bugün doğururum diyorum herhalde 😃
haticedmrk 27ozlem yok canım kesinlikle olmuyor ikinci de yaşadığım ağrılar uyuyamamak yürümeye bile zorlanıyorum ilkinde sırt agrimdan başka birşeyim yoktu doktor keyfi yerinde yatıyor gelmeye niyeti yok diyordu kızımdan için öylede oldu 😃
Ala06 haticedmrk bende normal kontrole diye gittim sertliği her zamankinden fazlaydı sancı çıktı ciğer geliştirici vuruldum şimdi bol yatışa durmaya çalışıyoruz