haticedmrk ben 35+4 teyim, yaklaşik 32 den beri huzur yok😂 zaten 2 aydir kafasi aşagida bizim kizin, sürekli bir baski surekli bi kenara toplanma sertleşme🤷🏼♀️ Doktorum her şey yolunda, suyun falan guzel, bundan sonra yasayacagin her şey normal rahat olalim dedi, gerekeni yaptik biz de😆 Bir de şükür bel agrim sırt agrim hic yok hatta uyurken asla extra yastik falan bile kullanmam dümdüz yatarim ama artik ayakta durdugumda göbeğim aşagi çektiriyor, gogsumun alti tam gobek üstüm kopacakmiş gibi aciyor😔 nasi yürüyüş yapcam bu halde anlamadim valla