cdniz Duygu_23456 yaa bende ilk defa olcak kimis diyor acımıyo hissetmıyosjn falan .😄😄bakıcam acıyomu acımıyomu😄😭😭🙈
_nigarr24_ cdniz her doğum aynı değil kuzum. İlkinde sancı sürecim çok uzundu. Bunda hemen pırt diye doğmayı düşünüyorum😂
ku4iremmmm- cdniz bende yarın 37 olucam uygulamaya göre 21 gün var erkek benim ki aynı korkular bende de var nasıl olucak düşüncesi aklımdan çıkmıyor
Sadem5434 Valla bende ilk baştan beri sıkıntı olmazsa normal doğurmak istiyorum dedim gittim en çok normal doğurtan doktoru ve hastaneyi buldum şimdide yaklaştıkça korku sardı acaba sezeryan mı olsam direk diyorum 😂 Allahım güç kuvvet cesaret versin hepimize
gmzhrn cdniz hicc korkma 40. haftada sezeryan olmuştum bnde hersey güzel.geviy9r şükür. şimdi 30 gün var ikinci doğumuma heyecanla bekliyorum. Her qnin tadını çıkar mutlaka