cdniz bende korkuyordum. 28 yaşıma girmeden ilk doğumumu yapacaktım. Ama dediğin gibi 2 türlüsü de beni korkutuyordu. Sonra düşündüm. Annemin 3. Çocuğuyum beni 22 yaşında evde tek başına doğurmuş. Annem 22 yaşında tek başına yaptıysa bende hastanede ebe hemşire doktor yaparım neden yapmayayım dedim. Ve bu psikoloji beni ayakta tuttu. Cesaretlendim.. 38. Haftamda gece birden suyum geldi. Kimseye haber vermedim eşimle birlikte hastaneye gittik. Sabaha kadar kimseye söylemedik doğuma gittiğimi. Sabah oldu öyle haber verdik geldiler. Öğlen de doğum yaptım şükür. Allah bu gücü,cesareti bize veriyor inan bir bakıyorsun ki yataktasın ve bebeğin yanında. Elbette acı çekiyorsun ama bebeğin doğunca hepsi bir anda bitiyor. Sezaryen ya da normal herşey güzle olacak ve mis kokuluna kavuşacaksın 🫶🏻 Sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah hepimize ♥️🤲