Htcucr Sevvl bide ben yenidoğan hemşiresinin ve prematüre bebekleri bildiğim için bi tık korkuyorum bu işin içinde olmak zor
Sevvl Htcucr kuzum sen daha iyi bilirsin o zaman bebnım bebeklerim 28 gün kaldı çok şyş olmalarına rağmen şmza ile aldım turp gıbıler çok şükür Allah’a gerılık bile yok 35 haftada doğum yaptım her seylerı aylarına göre
Ebrar0122 Htcucr yaa gerçekten mi bende ikizim benimde betan aşırı yükseliyordu 2 günde 4 kat artiyordu doktora gittim tek kese göründü haftaya kalp atışına gidicez acaba benimde iki tane olmuş mudur şuan ikizimde ikizlere hamile 😅
Ebrar0122 Htcucr son adet tarihiniz neydi acaba bende pazartesi gidicem p zaman benimde 6+1 olucak kalp atışı duyarmiyim bilmiyorum
Gulcannnnnnnn Htcucr benim de 5 Nisan aynıymışız :) ikiz bebeklerime hamileyim 🥰 ama aşırı bulantılarım falan oluyor ya 😞
Kocburcuu Htcucr saglıkla kucagınıza alın inşaallah 🥰 beta degerinizde cok fszla mı yükselme olmustu, yoksa ultrason da mı gördnz
Likayolcusu Htcucr ya ane güzel bende 6+4 de öğrendim ikizlerimi bir ağladım bir ağladım o zmaan çok çok istiyordum hep hayalimdi ve herzmaan dile getirirdim şuan ikiz kızlarımla 32+0 dayız çok az kaldı kavuşmamıza 🥰🥰