Kızlar bi oglm var bide kızm olcak 28 haftadaym . Ama insanlar neler soyluyor … erkekten kiza gecis cok zor diyen var .. ikinci daha cok yirtilir diyen .. kiz zor dogar diyen .. ilk doğumdan daha kolay olması gerekmezmi ? Daha rahat acilmazmı ? Iki bebegi olanlar cvb vereblrmi lutfen ..