Bende 16. Haftadan hissetmeye başladım bayram günü ilk hareketini hissetmiştim. Şuan çok hareketli ve aşağıda kasıklarıma doğru baskı çok oluyor bazen dışardan hissediyorum orda olduğunu ve ozaman çok ağrım oluyor. Ama doktorum normal dedi. Buarada kaç gram acaba sizinkiler 21+2 bize dün doktorum 360 gram dedi. Normal mi sizce