Adapte34 22 ye giricez yarın benim minik basından beri hep hareketli maşallah ilk tekneden sonra özellikle geceleri hareketli ben hareketsiz oluyorum ya o başlıyor amniyon sıvısı gün içinde biz hareket ettiğimiz için bebekte uyuyormuş gece biz sabit durunca sıvı hareket etmiyor bebekte hareketleniyor uyumuyor aksine o yzuden geceleri daha hareketli oluyorlar detayliya biraz geç kaldım ama doktor yoktu yıllık izne cikicakmis biraz daha erken giricektim ama neyseki organları falan tam tamamlanmis oluyormuş 22+ 3 de falan sanırım benimki 30unda gidicez bakalım hayırlısı