Deletedmom_49 Erkek bebiş bekleyen annelerimmm ne isim düşündünüz? Karar verdiniz mi? Ve bebişinizin ismini kim koyacak? 🩵🩵🫶🏻
Deletedmom_49 Azra00 erkek isimde çok çok farklı alternatiflerde mevcut değil ama umarım yakın bir zamanda karar verirsiniz🥰
Sedaki Smyye1B Bera ismi çok güzel ve ilk duyduğumdan beri beğeniyorum. Burda hep önerdiğim bir erkek ismi 😍😂 ama biz oğlumuz olursa Aras koyarız demiştik ve şimdi oğlumuz oluyor. Kesin olarak Aras 💙
Crocus20 Osi30 benim oğlumun adı da Mehmethan (birleşik tek isim) ikincinin cinsiyeti daha belli değil ama erkek olursa Metehan düşünüyoruz bizde💞
Deletedmom_49 Beggg Benimkinin ismine yakınn bi ara bizde Dora/ Doruk arasında kalmıştık 😀😀 Doruk’a karar kıldık 🩵🩵🫶🏻🫶🏻
PamirKayra Beggg dorayı bende çok istedim ama. kayra ismide yıllardır aklımdaydı kayrada karar kıldık
Prensesannesi96 Alp Aslan düşünüyoruz son 20 ama hala kararsızız son dk başka bişey koyavagız kesin 🤣
Deletedmom_49 Prensesannesi96 alp aslan ayrı iki isim alparslan gibiiii seslenince sesteş gibi geldi 😀