K-97 sunshine_ inşallah hayırlı gebelikler olur canım havuç yiyorum yumurtanın çatlamasına faydası oluyormuş diye duydum
sunshine_ K-97 inşallah canım bir de avokado da baya faydalı diyorlar senin varmı kasık ağrın falan nasıl durumun bende özellikle geceleri falan kasık ağrısı oluyor yumurtlama olacak diyorum bu testte silik çıkıyor
himne_ K-97 amin allah razı olsun canım, evet havuçu ben de duymuştum çok da severim o süreçte bolca tükettim. Rabbim hayırlısıyla mutlu haberi almayı nasip etsin inşallah sana da🥰
K-97 sunshine_ hayır suan yok benim adet düzensizliğim var bu ay tam 33 gün gecikti ilaçla geldi ama doktor kontrollerimde bir kaç doktora gittim ve sorun olmadığını söylüyorlar stres falan diyorlar
sunshine_ K-97 sanmıyorum kuzum dün hiç çizgi yoktu iki test de bugüne ait mor olanın da c silik t koyu yazılar belli olmamış fotoda çatlamamıştır daha heralde demi
himne_ sunshine_ ben bu testi kullandığım ilk ay hamile kaldım adetim bittikten sonra 13.günde gördüm pik noktasını. Testi yapmaya devam edin❤️
Vilvilvil Casu ben de aynı şekilde doğru düzgün çizgi çıkmıyor kontrol kısmı bile silik çıkıyor her ay 14. Gün yumurtlamam oluyor bu göstermiyor net tabsiye etmem
Anneoluyorumm00 sunshine_ ayy gerçekten mi çok sevindim sağlıkla al kucağına bebeğin MaşALLAH ❤️ çok teşekkür ederim âmin 😊
sunshine_ Anneoluyorumm00 sağol canım inşallah ❤️ bu test biraz silik gösteriyor en başlarda korkma sonrasında pik olacağı zaman net iki çizgiyi çıkarıyor yapmadan önce su alımını 2 saat kes benimki 17. Gün pik oldu hayrlıs kuzum 🌸❤️