Didemzrk canım gelmiş geçmiş olsun, 5.haftamdan veri ara ara kanamalar ve lekelenmelerle doktoruma koşuyorum. Korkularını çok iyi anlıyorum, hep düşük riskim vardı, 27.haftam şu an da erken doğum riskim var. İki gün önce yine lekelenmeyle doktordaydım bebek gayet iyiydi. Beşinci haftadan beri yatıyorum, bir iki kez yürüyüş yaptım bir de doktora gitmek için kalkıyorum malesef. İnşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim