Bende 12.haftamda çok yoğun kanama yaşadım hastaneye yatırdılar iğne vurdular ve şuan da hala fitil olarak progestan kullanıyorum Allah’ıma şükür 15+2olduk hep dikkat ettim ayaklarım yukarda uzandım zorlamadım bir şeyler bende çok korkmuştum ama şükür geçiyor lekelenmlerde 🌸 dikkat edin bol bol dinlenin