Civcivimm Kızlar depend almak istiyorum ama hangi boy alacağıma karar veremedim tecrübesi olanlar fikirini paylaşıp yardımcı olabilir mi 🤔
Cismmpoyraz48 Civcivimm kilonuza göre alın. Ben 63 kilo ile dogurdum ilk büyük boy aldım sonra orta boya geçtim sonra ped kullanmaya başladım
Muhammedamine Civcivimm kilonuzu fln yazarsanız yardımcı olurlar sizi görmediğimiz için hissetmek güç 🤗
Tosbik cinderella ayyy ben snn 2katin kilodayim 😨 bnde buyuk boy aldim. Sana tam olduysa bana hic olmaz 😀 tüh
GulUmut Cismmpoyraz48 buyuk boy buyuk geldi diye mi orta boya gecdiniz? Ben de sanirim 63 lerde galan dogururum, merak etdim
Cismmpoyraz48 GulUmut normalde yiyip yiyip kilo alamayanlardan olduğum için çabuk soldum dogumdan sonra 😒 hamileligimin son ayında büyük boy almıştim dogurduktan sonra 1 hafta kullanabildim büyük boyu. Bol gelmeye rahatsz etmeye başlamıştı üstten pijama giyincede tuhaf duruyordu o yuzden orta boya geçtim biraz dha rahattı.
GulUmut Cismmpoyraz48 ben 30 haftamda 60 kiloyum su an , ben de o zaman ilk buyuk boy aliyim sizin gibi 🙄
Birsenvergili Civcivimm büyük boy al bence canım ben öyle aldım iyi ki de almışım 46 beden oldum son ayımda
Cismmpoyraz48 GulUmut yani ilk paketinizi büyük alın ilk günler bide kanama biraz yoğun oluyor sonra durumunuza göre bakar alırsınız 😊
nisanisa Civcivimm büyük al sen iyisimi ya bende orta aldım ama hiç denemedim küçük olursa büyükte alicam
ozgeya Civcivimm ben depend değil de canped’inkini kullandım,78 kiloyla doğuma girmiştim,eczaneden orta boyunu almamı önerdiler,tam geldi çok rahat ettim.depend’inkinde fark var mı bilemiyorum tabi.
bikucukbalik 35. Haftamdayım 80 kiloyum orta boy aldım tam oldu sardı. Büyük boy alsaymışım haşır haşır gezermişim. Biraz sarmalı diye düşünüyorum büyük olursa daha sıkıntı. Bu arada boyum da 1.68
1850 Kaç adet yeterlı oluyor acaba? Tecrubeli olanlar bılınler. Bir kutudan 10 tane var sanırım kac paket almak lazım gelırkı🙄
ozgeya 1850 ben hastanede başladım kullanmaya,doğumdan sonra 1 hafta boyunca da kullandım toplamda 2 paket gitti.normal doğum yaptım bu arada,normal doğumda daha fazla kanama oluyor.