Cansuu00 Kubrakarahan sağlıkla gelsin inşallah 🙏 bizde bir kızımız olursa Arya koyacaktık çok istiyorduk ama oğlumuz oluyor ve Arden olacak 🧿☺️
_brcu88_ Kubrakarahan inşallah sağ salim kucağınıza alırsınız ❣️bizimde prensesimiz olacak isim olarak ta Zümra koymaya karar vermiştim hayırlısı bakalım ❣️ çok hoşuma gidiyo Zümra ismi