HndeA Kubrakarahan merhaba Allah kazasız kavuştursun ismine kaçıncı hafta da karar verdiniz acaba :) benim ki de kız 👼🏻
Ranakzrn Kubrakarahan ismail aybars (ismail kayinbabamin ismi) baslarda istemiyordum ama artik kabul ettim ve bir hediye istedim esimden ama kayinbabamin hic böyle bir istegi olmamisti😌
cahilelafanlatamazsinyorulmaa Kubrakarahan tek isim koymasaydınız Arya Duru şeklinde adını koyardınız çok uyumlu ve kulağa hoş geliyor 🫶🏻🫠
Snmkrby1_ Oğlum olacak benimde 2 ay kaldı hayırlısıyla ama bir cok5isim arasında kararsız kaldım 😅 Ata Ege Efe Alp düşünüyor kızlar sizinde önerileriniz varsa alabilirim
Kubrakarahan cahilelafanlatamazsinyorulmaa babası tek isim olsun dedi kimlikte tek isim olucak ama kulağına ezanla bir ikinci ismi de okutturcam kimseye söylemiycem ben ve babası bilicek büyü tutmaz derler 🙏