Sinemgirgen annekuzusu_ Son 5🥺 39+2yiz bugün kontrolümüz vardı ve Dr amcamız daha gelmez bu kız dedi 🥴
Gulsen20 annekuzusu_ Evet canim Doktor Karnin cok yumusak yeri rahat oldugu icin gelmek istemiyor dedi Bakalim 😂 artik cok zorlaniyorum Belim felan agriyor yuruyunce sanki birsey vik edib disari cikicakmis gibi hisediyorum 😂
Havvaca annekuzusu_ zaten nasıl 79 a geldik bilmiyorum çok hızlı gibi. Ama bazen düşünüyorum 3 senedirde hamile gibiyim 😂 ruh halim karışık 😂
annekuzusu_ Havvaca bende bazen öyle düşünüyorum riksim vardı uyuyarak uzanarak geçti hep benim zar zor buralara geldim şimdi ama geçti zaman ya çok şükür erken doğacak diye çok korkardık 😄
annekuzusu_ karansmomm yani suanlik normal açılma olmasa sezeryan mecbur ilk gebeligim plesentam asagidaydi bu zamana kadar hep sezeryan dendi şimdi plesenta biraz yana kaydığı için normrl diyor dokturum bakalım hayırlısı neyse o olsun 🙏🏼♥️
Bulbulyuvasi annekuzusu_ ay hemen doğsun istiyorum hemde istemiyorum prenses gibiyim şükür sancım yok çok rahat rahat uyuyorum ama tek basıma da cok sıkılıyorum :((
annekuzusu_ Bulbulyuvasi benim riksim vardi erken doğum riksim çok korkuyordum erken dogcak diye bebeğim simdid gelmiyor bende artık gelsin istiyorum bizi korkuttu ama gelmiyor miniğim 🥴🥰🧿♥️😍🙏🏼
Bulbulyuvasi annekuzusu_ erken doğmasın doğarsa cok hasret kalırız içerde kalmaya alışmış bayağı seninki rahat demek ki sağlıkla gelir insallah ❤️❤️
annekuzusu_ Gulsen20 hayırlı zamanda gelsin bebeklerimiz inşallah gelir elbet dursun bakalım biraz daha illaki gelicek karnın aşağı inmiş mi hiv