nazli_bakir Benim normalde 24 gün kaldı gösteriyor ama doktor doğum günümü belirledi sezeryan olacağım için 13 gün kaldi😊
annekuzusu_ karansmomm yani suanlik normal açılma olmasa sezeryan mecbur ilk gebeligim plesentam asagidaydi bu zamana kadar hep sezeryan dendi şimdi plesenta biraz yana kaydığı için normrl diyor dokturum bakalım hayırlısı neyse o olsun 🙏🏼♥️