Htcdgrl Burnumageliyoduslkmsn ayy hic bisey kalmamıs valla bende o son döneme ısınlanmak istiyorum😂 sağlıkla gelsin insallah💖💖
Burnumageliyoduslkmsn Htcdgrl inan asıl şuan gecmiyor 38+4 tırnağım acısa acaba dogummu dicem nerdeyse her an tetikte yım ama yok,🥴
Htcdgrl Demet78 amin aminn insallahh en son ne zaman kontrole gittiniz bebis kac kilo kac cmydi acaba 💖🥹
Htcdgrl Demet78 bende 10 gün önce gitmistim 760 gr 28 cmydi siz ne sıklıkla gidiyorsunuz suan icin doktora 😊
Htcdgrl Burnumageliyoduslkmsn ayy haklıısn o zamanlar daha zor oluyordur eminim hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebiş💖😍
Demet78 Htcdgrl şekerde az sıkıntı olabilir 🤦 haftaya birdaha gitcez ama ayda 1 çağırıyor genelde bı sonraki öbür ay kan uyuşmazlığı ignesi 🥰🤰
femme Htcdgrl ay nerde kizz etiketleri soktum az yoruldum yikamasi kurulması ütüleme hastane çantası çok büyük geliyor gözüme 🙄🌻
ezgermshn Htcdgrl Ben kendim de Ağustos 31 doğumluyum, oğlum da 26sı gözüküyor. Erkekler geç gelir diyorlar bir de bakarım doğum günü hediyesi 💃🙃
Htcdgrl ezgermshn ayy hadi insallah iki başak ana oğul iyi anlasırsınız 😍😂 benimki kız suan plesenta aşağıda gözüküyor sezeryan yüksek ihtimalle biraz erken gelicek aslan olucak benim kızımda🥹🥰
karperisi Htcdgrl son 90 🌸 eksiklerimiz bitti, dolabımızın gelmesini bekliyorum sonra yavaş yavaş kıyafetlerini yıkayıp yerleştiricem🙏🏻
Htcdgrl karperisi en iyisi iyice ağırlaşmadan baslamak bende haftasonu dolabı gelicek sonra ufaktan yıkayıp ütüleyip kaldıracağım yazın sıcağında son aylarımda uğrasamaam🥹😂💖
Htcdgrl Demet78 benim doktorum seker değerlerim normal diye yükleme yaptırmadı ama benimde plesenta aşağıda 32. Haftada tekrar perinatolojiye görünücem herhalde zaten o haftadan sonra 2 haftada bir cağırıyorlarmıs sağlıkla gelsinlerde hic önemi yok🥰🌸💖
ezgermshn Htcdgrl Kızçeler sabırsız oluyor ablam 36.haftada çok kolay doğurdu, size de sağlıklı kolay bir doğum olur umarım🫶🫠
karperisi Htcdgrl bencede bende öyle düşünüyorum ama gelmek bilmedi, etiketlerini kestim bekliyorum 🥹
Htcdgrl femme hahaha bunlar tatlı telaslar dinlene dinlene yaparsın canım valla bende yaza bırakmayı hiç istemiyorum ütü yapmayı hic sevmiyorum hele sıcakta hic dayanamam iyice yaz sıcakları gelmeden halletmekte fayda var 🥹😂💖
femme Htcdgrl havalar bozdu az düzelse bence yıkamaya başlıca zaten ütüyü sevmiyorum ama minigin kıyafetleri keyif verir diye düşünüyorum 🌸😃