Minnaklar 25+2deyim çok uzun zamandır sürekli mide yanmam var başlarda sadece geceydi şimdi her zaman oluyor tabi gece daha çok, biraz yediklerim de etkiliyor. Soğuk süt, sade soda iyi geliyor ama ben doktoruma söyledim şurup yazdı en iyisi o tam kesmese de epey rahatlattı bence doktoruna söyle sen de