Melikemuhammet 37 haftalık hamileyim çok uzun süredir mide yanması çekşyorum şurup hariç hiç bişey kesmiyor
Tugcedmr_cn Minnaklar tüm şurupları denedim gaviscon rennin vs ama geçmedi bir tek gastren duo şurubu içtiğim an kesiyor rahat uyuyorum tavsiye ederim
Minnaklar Tugcedmr_cn olmadı Bi doktoruma sıylıyım olduruyor beni bugun 2 hafta oldu hala deli gibi yanıyor
Esranrbal 32 haftalığım ve çok erken başladı mide yanması geçmiyor ne yazık ki şurup falan fayda etmiyor bazen o kadar şiddetli oluyor ki yanmasından kusuyorum ve acillik oluyorum serumlar rahatlatıyor 🥲🥲 analık ne zormuş 🥹