Tkckvci Fatmaa04 bunu duymak sevindirdi gerçekten zaman yaklaştıkça bende çok korkuyorum umarım kolay olur
Fatmaa04 miraninannesi_ aynen öyle ama bizim burda pozitifleri duymaya ihtiyacımız olduğu için ilk aldığım sonucu paylaşmak istedim içinde korku olanlarla bi nebze olsa güzel birşey duyunca rahatlıyor insan
Taha100111 miraninannesi_ acilman yoksa hastaneye yatma canım. Beni 2 cm ile yatirmisti doktor 4 gün hastanede mahvettiler. Bu sefer tecrübeliyim doğuma kadar evde olcam 😂
miraninannesi_ Taha100111 bugun 3 cm ile gittim 11de gece 0.20 de doğurdum normal :)))) bebişim doğdu
miraninannesi_ Kızlar çatı muayenesi sonrasında ağrı varsa yüze bir çatı tetiklemesi yapılmış demektir ağrıda ondan oluyormuş alışmışım 3 cm hala muayene ağrısı sanıyorum