Kızlar aslında korkulacak hiç hiç birşey yok bende çok korkuyordum ilk gebeliğim burda çok çatı muayenesiyle ilgili yazı okudum korkarak çıktığım çataldan gönül rahatlığıyla indim kesinlikle kasmadım doktorum kendini rahat bırak gevşe dedi bende onun dediğini yaptım benim hep kafamda olan tek şeydi çok şükür ağrısız geçti 🙏🏻🌸 korkulacak hiçbirşey yok