Yldzzz16
Yldzzz16 Bende 37+2 haftalığım kasılmalarım var arada yokluyor bir iki haftadır hem alt tarafa hem belime sancılar giriyor.. 26sında doğum için gün verdi doktorum,ikinci doğumum ilkide sezaryen olduğu için buda sezeryan mecburen ama evim tadilatta son zamana kaldı biraz erteleyeceğiz sanırım doğumu 29una kadar,inşallah bu sürede suyum falan gelmez korkuyorum her an gelcek diye 😀